Back Forward All Topics Back Forward All Topics

Pridávanie informácií o službe k schôdzke do pozvaní

Pri plánovaní schôdzky môžete vybrať službu k schôdzke, ktorá sa vo vašej organizácii používa, zadajte informácie o schôdzke súvisiace so službou a uložte ju ako svoju predvolenú online schôdzku. Keď budete následne v budúcnosti vytvárať ďalšie pozvánky, vaše informácie o schôdzke predzaplnia časť Online meeting v nových pozvánkach.

Informácie o úlohe

Môžete si vybrať službu k schôdzke, ako napríklad služba k schôdzke IBM® Sametime (Sametime Meetings alebo Sametime Meetings Classic), služba k schôdzke IBM SmartCloud Meetings alebo služby k schôdzke iných dodávateľov.

Procedúra

  1. Na novej pozvánke na schôdzku kliknite na Online Meeting.
  2. Kliknite na New.
  3. Vyberte službu k schôdzke Sametime, službu k schôdzke SmartCloud Meetings alebo inú službu k schôdzke, ktorú vaša organizácia používa.
  4. Do všetkých povinných polí doplňte informácie o schôdzke pre vybratú službu k schôdzke, vyplňte ľubovoľné voliteľné polia a kliknite na tlačidlo OK.
  5. Voliteľný: Vyberte Include call-in information in the Location.
  6. Kliknite na tlačidlo OK.